maandag 17 juli 2017

Een supertof en gratis racerbackdresspatroon

Een lief vriendinnetje (ja, ze is een jaar jonger dan ik...) vierde haar verjaardag en ik had totaal geen cadeau inspiratie... 
Een bloemetje? Nee, met een temperatuur van 30 graden is het bosje zo weg. Een doosje bonbons? Ook geen optie want ze is zo supergoed op haar eetgewoonten aan het letten, daar zou ik beter een voorbeeld aan nemen!
De  bende van Twijfel sloeg dus weer toe...
Toevallig kwam ik de avond voor haar feestje op zolder een stofje (gekocht bij Stefs stoffen) tegen waarvan ze wel eens heeft laten vallen dat ze dat tof vond. Het was precies genoeg voor een jurkje voor haar knappe dochter. Ik nam het (gratis) patroon  Crafterhours; een leuk Racerback dress wat ideaal is voor het warme weer. 
Het cadeautje viel goed in de smaak. Een  exemplaar voor mijn eigen dochter volgt snel!
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten