woensdag 1 maart 2017

Een Batman-pak voor mijn eigen held (op sokken)

Carnaval is weer voorbij maar wat hebben onze kindjes genoten!
Zoonlief wist niet wat hij wilde worden met carnaval dus ik dacht me er mooi vanaf te kunnen maken met het astronautenpak van vorig jaar.
Maar toen bedacht hij toch iets nieuws: hij wilde als Batman gaan en wist ook precies hoe en wat ik moest naaien voor hem.


Nadat ik een cape en shirt met het logo (gretaembroideryshop) geborduurd had liep hij al te stuiteren van plezier. Toen ik ook nog een gele riem en een tasje naaide voor alle confetti was het carnavalsfeest helemaal compleet.






 Dochterlief kreeg dit jaar een gekochte outfit aangezien ik met griep thuis heb gezeten. Ik moet eerlijk bekennen dat dat ook wel verleidelijk makkelijk is hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten