zondag 24 juni 2018

Harvest Club lover

Al eerder schreef ik over de toffe winkel van een vriendin van me: de Harvest Club.
Onlangs betrok ze een nieuw, ruimer pand en afgelopen week was ik voor het eerst in de gelegenheid om eens te gaan kijken aangezien Leuven niet naast de deur ligt.

Het is een heerlijke winkel met toffe fairwear kleding, schoenen, accessoires, make-up en skincare. 
Daarnaast verkopen ze ook nog toffe dingen voor in huis zoals kussens, plantjes en mandjes. 
De Harvest Club verkoopt spullen waar de labels fairwair, eco, handmade, recycled of productie op kleine schaal van toepassing zijn. Zelf vind ik het belangrijk om na te denken over de herkomst van spullen of om ze een tweede kans te geven in een tijd waarin de Primarks en Actions als paddestoelen uit de grond schieten.









Voor mezelf vond ik een heel toffe jurk van het merk Thinking Mu. Je kan het zowel als jurk of -met een broek eronder- als tuniek dragen. Ik droeg hem voor het eerst op het communiefeest van mijn zoontje. Die keer droeg ik hem met een panty wat het weer een meer feestelijke uitstraling gaf.
Ik kijk er al naar uit om hem op vakantie te dragen, ik koos niet voor niets voor mijn favoriete dessin: het streepje waar ik vorige zomer ook een post over schreef.









Dochterlief had een paar nieuwe  schoenen nodig en ondanks de grote keuze was er meteen een favoriet! Haar oog viel op een paar Veja’s met vlinderprint en ze was meteen verkocht!








Hopelijk zijn jullie ook eens in de gelegenheid om er langs te gaan in Leuven, je vindt de winkel tegenover de Sint Pieterskerk. Je kan natuurlijk ook op de website kijken!



Oja, deze blog schreef ik zonder dat de Harvest Club hierin betrokken werd of dat ik gesponsord word door hen. Ik vind het gewoon een supertoffe winkel en ben trots op wat mijn vriendin en vroegere studiegenootje hier neerzet!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten