woensdag 18 mei 2016

Space... the final frontier... op een t-shirt.


Natuurlijk kon ik de broers van pasgeboren Alex niet zonder cadeautje laten!
Het thema stond al snel vast...aangezien dit door mijn zoontje werd voorgesteld opgelegd.
Mijn zoontje en die van mijn vriendin wonen ongeveer 100 km uiteen maar jongens van 5 jaar en het thema ruimte: dat is blijkbaar over de grens op dezelfde leeftijd favoriet als hier;) Ik blogde al eerder over dit thema toen ik het ruimtepak van haar oudste namaakte.
Voor allebei de jongens maakte ik een t-shirt met een digiprintstofje van de ruimte. Voor de oudste gebruikte ik het zelfde stof waarvan ik voor mijn zoontje al eerder een longsleeve had gemaakt. Voor de jongste kocht ik een ander stofje met hetzelfde thema wederom bij Stef's Stoffen.


Natuurlijk zorgde ik ervoor dat mijn kleine vent ook zijn ruimte-shirt aanhad toen we kleine Alex gingen bewonderen.
Het poseren werd een een gekke bedoening met drie van die apen; sommige foto's moesten gecensureerd worden;)

Mocht je je afvragen of de lightsaber van Darth Maul was uitgeschoten in één van de ogen: nee, het gehavende gezicht was gewoon het gevolg van een valpartij op school...










  









 Het patroon dat ik gebruikte voor de shirts komt uit een kinder Burda (zomer 2015). Het is oorspronkelijk een longsleeve maar met het oog op de zomer maakte ik er voor de broertjes korte mouwen met een boordje aan.

Al met al is de missie geslaagd, of wisten de mannen het gewoon: resistance is futile...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten