woensdag 8 februari 2017

Weer een kraamcadeautje!


Een tijdje terug blogde ik over een jurkje dat ik maakte voor een lieve, pasgeboren baby.
Afgelopen weekend waren we op de (zeer gezellige en fantastisch verzorgde) babyborrel en voor deze gelegenheid naaide ik nog een lief klein jurkje.
Het model gebruikte ik al eerder voor een ander prinsesje en komt uit Burda kids 2016.
Omdat de papa van Marie verzot is op tractoren ging ik op zoek naar tractorstof in meisjeskleuren...


Ik vond bij Stoffetuur (op het nippertje) een paarse tricot met tractor opdruk van Znok. 




De boordjes naaide ik met mijn vriend de coverlock.
Om het meisjesachtige te versterken naaide ik onderaan een klein kantje.
Hopelijk kan ze hem snel aan want ik ben benieuwd hoe het staat!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten