zondag 5 februari 2017

Hoera, één jaar Vrooom! online.

Door facebook werd ik geattendeerd op het feit dat mijn blog al weer een jaar online is! Dat jaar ging wel heel rap voorbij!
Als ik zo eens terugkijk heb meer genaaid dan ik dacht, hoewel de stapel stoffen niet kleiner lijkt te worden😁
Daarnaast werd in afgelopen jaar ook mijn 'wagenpark' niet kleiner maar juist uitgebreid met een borduurmachine en een coverlock die ondertussen ook overuren draaien en die ik niet meer zou willen missen!
Het is ook erg leuk om te zien dat een groot aantal mensen mijn blog lezen en me op instagram volgen: dankjewel daarvoor!
Ik laat hieronder op de collages een deel van de foto's van mijn favoriete blogposts zien waaronder:


Maar wat vonden jullie leuke blogposts?













Geen opmerkingen:

Een reactie posten