zondag 12 februari 2017

Zo kom je snel van je garen af!

Omdat mijn pc gecrasht is vond ik nog een paar concept blogposts over mijn kerstcadeautjes die ik vergeten ben te publiceren. Hier alvast deel 1.

Afgelopen december was ik op zoek naar een bijzonder (kerst😁) cadeautje. En natuurlijk moest ik het wel zelf kunnen maken.
De uitkomst was te vinden bij Urban Threads waar ik het patroon van een 'kanten' envelopje haalde.
Ik was eerst van plan om voor verschillende mensen zo'n envelopje te maken maar na de eerste kwart van het werkstuk liet ik dat plan gauw varen aangezien ik er ongeveer 1,5 uur per deel over deed, het aaneen naaien met de hand nog niet meegerekend.😱 Daarom werd dit bijzondere cadeautje exclusief voor een bijzonder persoon!!! 
Ik naaide rechtstreeks op twee ingespannen lagen soluvlies. 




Het nam nogal wat tijd in beslag omdat er ten eerste nogal wat steken worden gemaakt (om precies te zijn 137.871) en ten tweede omdat ik constant in de buurt van mijn machine moet zijn aangezien de automatische stop niet meer werkt. Verder zit er meer dan een kilometer (!) garen in. Ik stond raar te kijken toen mijn 800 meter rolletje in geen tijd op was.
Maar het resultaat mag er zijn en ik heb er iemand erg blij mee gemaakt!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten